raydag

United.no ble sesongens beste nettsted

Publisert Sist oppdatert

United.no har aldri hatt flere lesere enn vi har nå.

Det har heller aldri blitt lest flere sider på united.no enn nå. Hvis man her kun ser på det helt enkle så leste dere United-supportere mer enn 100 millioner sider på united.no de siste tolv månedene.

Nå har Supporterklubben også mottatt Supporterunionens pris for sesongens beste nettsted og sosiale medier i 2020/21-sesongen.

Overrekkelsen fant sted da Supporterunionens nestleder, Ray Tørnkvist, møtte ansvarlig redaktør i Supporterklubben, Dag Langerød, tirsdag.

– Det er alltid veldig hyggelig for Supporterklubben å få anerkjennelse, sier Langerød.

– Helt siden 1981 så har vi forsøkt å få til noe bra for skandinaviske United-supportere, og med united.no, magasin, 500 sesongkort på Old Trafford og en stor nettbutikk med rabatter til alle medlemmer så vet vi at vi tilbyr flere ting som er viktige for United-supportere og som også holder høy kvalitet.

dagpris

– Så vet vi også at det er mange som mener mye om oss. Sånn skal det også være. Vi treffer kanskje ikke absolutt alle med alt vi gjør for alle hele tiden, men utgangspunktet vårt er faktisk ikke mer avansert enn at vi ønsker å samle United-supporterne og få til noe bra for dem. Jeg mener også at united.no tydelig viser den kvaliteten og erfaringen vi sitter på både redaksjonelt, på turer og billetter, nettbutikk og medlemsoppfølging.

– Da er det, som sagt, selvsagt veldig hyggelig å få anerkjennelse for det også fra andre.

Supporterunionen ga følgende uttalelse da kåringen ble foretatt.

– Supporterunionen for britisk fotball i Norge (SBF) har den glede å meddele at Manchester United Supporters Club Scandinavia har blitt kåret til vinner av prisen for beste nett og sosiale medier i 2020/21-sesongen.

– Juryen har bestått av juryleder Karl Yngvar Øvensen (Hibernian) og jurymedlem Bent Uvaag Johansen (Celtic), og har vi har fulgt aktiviteten på MUSCS’ hjemmeside (united.no), Facebook (www.facebook.com/unitedno), noe av aktiviteten på Twitter, og har latt oss imponere av den høye aktiviteten og kvaliteten, heter det i en uttalelse.

Powered by Labrador CMS