Ny kommersiell avtale på bordet

United har blitt enig med det arabiske telekommunikasjonsselskapet du om en toårsavtale som vil sikre fans i De forente arabiske emirater tilgang til klubbrelatert innhold på mobiltelefonen.

Publisert Sist oppdatert

I en kommentar til avtalen sier Uniteds «Commercial Officer» Richard Arnold følgende:

– Samarbeidsavtalen med du fører til at vi vil rekke ut til enda flere av våre 56 millioner fans i Midt-Østen. Vi er svært tilfredse med å ha funnet en partner som kan gi våre supportere der i landet tilgang til førsteklasses oppdateringer, eksklusive nyheter og action.

Og Sir Alex Ferguson stemmer i:

– I de senere år har klubben knyttet svært nære bånd til Midt-Østen. Fra våre besøk i regionen vet vi at våre fans der er like lojale og entusiastiske som alle andre steder.

– At vi nå blir i stand til å henvende oss direkte til dem er en fantastisk tanke. Ja, hele det avtalenettverket vi har bygget opp gjør at flere og flere fans kan få følelsen av å være involvert i alt som skjer i klubben, sa Ferguson.

– United er et ikon

Farid Faraidooni, øverste leder for markedsavdelingen i du, karakteriserer på sin side Manchester United som et ikon, og et springbrett på veien til å yte dus kunder enda bedre service:

– Manchester United er et ikon, og for vår del vil denne avtalen åpne opp en verden av nye eksklusive privilegier for selskapets kundemasse. De vil nå få anledning til å oppleve mer enn hva som har vært mulig tidligere, sa han.

NB: Det nevnes ikke noe om hvor mye denne avtalen er verdt i kroner og øre, pund og/eller dirham.

Kilde: SportsProMedia

Powered by Labrador CMS